Αρχική σελίδα | Χρήσιμα εργαλεία | Δομή Σελίδων | Links | English

Αρχική σελίδα > Αμοιβαία Κεφάλαια > Μετοχικά > ALPHA ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΕΤΟΧΙΚΟ Institutional (GRF000226008)


ALPHA ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΕΤΟΧΙΚΟ Institutional (GRF000226008) Αρ. Εγκρ. Ε.Κ. 513/23.8.2007 Φ.Ε.Κ. 1763/Β/4.9.07
Περιγραφή Α/Κ Χαρτοφυλάκιο και Αποδόσεις Ενημερωτικά Δελτία 3μηνιαίο δελτίο
Σύνθεση Χαρτοφυλακίου

Χρηματικά Διαθέσιμα 13,4%
Μετοχές 86,6%
ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ  6/30/2018 
A P MOLLER - MAERSK A/S - CLASS B  7.7% 
NIPPON YUSEN  6.8% 
MITSUI OSK LINES LTD  6.3% 
GOLAR LNG SHIPPING LTD  6.0% 
MATSON INC  5.6% 
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
ΙΑΠΩΝΙΑ 16,0%
ΜΟΝΑΚΟ 13,2%
Η.Π.Α. 13,0%
ΒΕΡΜΟΥΔΕΣ 9,1%
ΔΑΝΙΑ 7,7%
Αποδόσεις Χαρτοφυλακίου
  Σωρευτική Απόδοση
ΠΕΡΙΟΔΟΣ Δείκτη Α/Κ*
Ημερομηνία Δημοσίευσης Στοιχείων : 3/8/2018
Επισκόπηση Τριμήνου
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η ναυτιλιακή αγορά παρουσίασε θετική εικόνα σε όρους δολαρίου. Στην αγορά ναύλων ξηρού φορτίου η εικόνα ήταν ιδιαίτερα θετική, με τον δείκτη ναύλων να ενισχύεται σημαντικά (Baltic Dry Index +31%). Η άνοδος όμως προήλθε μόνο από την μεγάλη κατηγορία πλοίων Capesize με τον αντίστοιχο δείκτη να εκτοξεύεται (Baltic Capesize Index +115%) λόγω της καλύτερης εποχικότητας και την σημαντική πτώση που είχε παρατηρηθεί κατά το προηγούμενο τρίμηνο. Τα ναύλα των άλλων κατηγοριών πλοίων κινήθηκαν χαμηλότερα (Baltic Panamax Index -11%, Baltic Supramax Index -4% και Baltic Handysize Index -11%). Κατά τη διάρκεια του τριμήνου οι τιμές των μετοχών των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο ακολούθησαν την ανοδική πορεία της ναυλαγοράς, κάτι που δεν φαίνεται από την πορεία του συνολικού δείκτη BI Global Dry Bulk Shipping ο οποίος έκλεισε το τρίμηνο 0,5% χαμηλότερα (+5% σε όρους Ευρώ) λόγω σημαντικής πτώσης συγκεκριμένων Κινέζικων μετοχών που τον απαρτίζουν. Αντίθετα, αρκετές άλλες εταιρίες του κλάδου είχαν θετική πορεία κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Τα ναύλα του κλάδου μεταφοράς πετρελαίου επίσης παρουσίασαν άνοδο (Baltic Dirty Tanker Index +8%) με τις μετοχές του κλάδου να υπεραποδίδουν (BI Global Tankers Valuation +12%, +18% σε Ευρώ) καθώς βρίσκονταν υπό πίεση τους προηγούμενους μήνες. Τέλος, αρνητικά κινήθηκαν οι μετοχές εταιριών μεταφοράς Container με τον δείκτη BI Global Container Shipping να χάνει το 3% της αξίας του (+2% σε Ευρώ). Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η απόδοση του Α/Κ ήταν θετική κατά 8,9% έναντι 2,5% του δείκτη αναφοράς.
ΟΙ Ο.Σ.Ε.Κ.Α. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ